Home Products
contacts
search

מה תראו בבלוג הזה

הרשת מחביאה בתוכה מאות אלפי דברים מרהיבים שרק מחכים לצפייה הכוללים:תמונות שלא תראו אי פעם מעבר למסך ורגעי וידאו חד פעמיים בחיים. ודברים נוספים כמו תמונות של אנשים שלא הייתם מאמינים שככה היו נראים היום ועוד.
אני אנסה לספק לכם את מיטב הדברים האלה , שלא תמיד אפשר למצוא בגוגל.

מקווה שתהנו.

יום רביעי, 16 ביוני 2010

לעשות כסף מהאתר שלך

גוגל אדסנס (Google Adsene) היא מערכת השותפים של מנוע החיפוש הגדול בעולם - גוגל.
דרך גוגל אדסנס, כל אתר החל מקטן ועד לגדול יכול להרוויח כסף על ידי הצבת פרסומות טקסט פשוטות באתרו, בלי השקעה מוקדמת, עם שימוש נכון במערכת וקריאת המדריכים בעמוד זה - גם אתם תוכלו להרוויח בין 2-10$ ליום ואפילו יותר, בעוד אתרים מתקדמים מרוויחים מאות דולרים בכל יום. (תמיד כיף לפנטז, במיוחד על כסף. ובחורות. ^^)

נתחיל מההוכחה.
הרבה מאוד אנשים מתחילים לפרסם את התוכנית שלהם לפני שהרוויחו בעצמם כסף, ולכן אנו נופלים לתרמיות רבות.
אני החלטתי להתחיל לפרסם הכל אחרי שאקבל את הכסף הביתה. ובכן, הוכחה:
גודל התמונה צומצם: 80% מתוך הגודל המקורי [800 X 339]

אנו יכולים לראות פה בבירור את השם שלי, איתי ברנדס, בנוסף לאיזור מגורי, נתניה, בישראל. 139.65$ ^^

הרווח שלי עד כה מאדסנס עומד על מאות דולרים!!

בעזרת מערכת גוגל אדסנס ניתן להרוויח כסף בשלושת הדרכים שגוגל מציעה לנו:

1. Adsense for content - PPC (Pay Per Click), כלומר, מקבלים כסף על פי לחיצות.
בדרך זו אנו, המפרסמים, מציגים באתרינו את הפרסומות של אדסנס ומרוויחים כסף על כל קליק של הגולשים שלנו. המינימום הוא 10 סנט לחיצה, שזה 41 אגורות לקליק, אך כמובן שיש קליקים ששווים הרבה יותר. לפי ניסיון אישי שלי, כל קליק הוא בסביבות ה22 סנט, למרות שאפשר להרוויח הרבה יותר.

רק לידע אישי, בדר"כ ככל שפרסומת מסויימת מוכרת יותר, כך גם היא מביאה יותר כסף. לדוגמא, לפני כמה ימים הופיעה לי באתר פרסומת של חבילת אינטרנט משתלמת, של Netvision בנוסף לערוצים בתשתית הטלוויזיה Yes - 72 סנט לקליק, שזה בערך 3 ש"ח!! השיא שלי אי פעם היה פרסומת של אתר מכירות פומביות, שהרווחתי עליו 2.2$ לקליק.

יש מילות מפתח (רק באנגלית) שמשלמים עליהן עשרות דולרים ללחיצה, אבל בגלל המערכת המתוחכמת של גוגל קשה להגיע ולקבל קליקים ששווים עשרות דולרים.
http://www.themador.org/tutimg/mador-google-adsense-4.jpg
פה אפשר לראות סטטיסטיקה מלאה של כמו לחיצות (Clicks), כמות צפיות (Page Impressions), רווח ליום - ועוד.
בואו נתמקד בשורה הראשונה בתאריך מרץ ה-7 בשנת 2005 עם 6 לחיצות הוא הרוויח 278$ באותו היום, זה יוצא 46.33$ ללחיצה בממוצע.
חבל שאנחנו לא אמריקאים או משו, נכון?

נכון, אפשר לרמות וללחוץ הרבה פעמים על אותה פרסומת, אבל זה לא יחשב ובעתיד גוגל יחקרו את העניין, יראו שאתם מנסים לרמות, יסגרו לכם את החשבון - וחבל.

ובנוסף לכך, שימו לב שהClick Rate שלכם יהיה נמוך יחסית. מה זאת אומרת? במערכת אדסנס, מחושב Click Rate (Page CTR), שמציג לנו כמה מתוך האנשים שנכנסו אלינו לאתר לחצו לנו על הפרסומות. שימו לב שאם הClick Rate הוא 50%, פירוש הדבר שכל אדם שני שנכנס לאתר לוחץ על הפרסומות, וזה יראה כחשוד והם יפתחו בחקירה במוקדם או במאוחר, ויהיה קשה לכם להוכיח שלא ניסיתם לרמות. תשמרו על Click Rate של מתחת ל10%. אם יצא לכם לפעמים 12.5% או אפילו 15% אל תדאגו, פשוט אל תעלו יותר מזה. ואל תבכו לי אחרי זה שנתנו לכם באן מאדסנס. זה כבר קרה ללא מעט חברים שלי.

אם כן, נבצע חישוב קצר:
בהנחה שיש לנו אתר עם 100 כניסות ביום, אנו יכולים להרשות לעצמנו 10 קליקים (שוב, אל תנסו להקליק מאותו מחשב או כמה פעמים כי סתם חבל שתקבלו באן, תעזרו בחברים קצת XD)
אם הממוצע הוא 22 סנט, אז ליום נרוויח 2.2$, או 66$ (= 270 ש"ח) ממש בלי לעשות כלום. ואני בטוח שעם קצת השקעה תוכלו להשיג יותר אנשים
כאן המקום לנצל קצת חברים שלכם, אם יש להם פורומים שהם מתלהבים מהם כל היום: תכניסו להם ת'פרסומת לאתר, זה יביא אינספור ציפיות. אפשר להרוויח בדרך זו מאות ציפיות, וזה מסדר את הClick Rate שלנו יופי, וגם מרוויח דולרים נוספים ^^

2. Adsense for Search - PPC (Pay Per Click), כלומר, מקבלים כסף על פי לחיצות בין חיפושים.
בקטגוריה זו אנו מציגים תיבת חיפוש באתר, תיבת חיפוש של גוגל. זה יכול להיות גם כלי שימושי לגולשים באתרכם, אחרי הכל, גוגל. רק שמשהו אחד בהם שונה: מופיעים בהם "קישורים ממומנים" הקשורים לכל חיפוש. כן, ניחשתם נכון, על כל קליק על אחד מהקישורים הממומנים האלה אנחנו מרוויחים כסף.
יש קישורים ממש מאכזבים, וקרה לי שהרווחתי 2 סנט עלובים על קליק. אבל גם קרה לי שהרווחתי על קליק 1.8$ - פרסומת של זכאות לגרין-קארד.

בשיטה זו מומלץ לחפש כמה מילות מפתח ולראות אם יש משהו שנותן לנו סכום חביב, מעל חצי דולר (50 סנט) בהחלט יהיה חביב. בשיטה זו תוכלו להרוויח כ3$ ליום כמתחילים, והשמיים עם הגבול. שיטה זו עובדת בדומה לAdsense for content, ולכן גם פה יש Click Rate של קליקים לצד חיפושים. מומלץ לא לעלות על 18% בשיטה זו.

3. Adsense for Referrals, כלומר, כסף על הפניות.
ניתן גם להפנות את גולשי אתרכם ו/או חבריכם אל אחד ממוצרי גוגל ולהרוויח עליו כסף. כרגע יש שלושה מוצרים שגוגל מפרסמים בתמורה לתשלום. והם להלן:
א. הורדות של פיירפוקס ביחד עם טולבאר של גוגל
ב. אדסנס
ג. אדוורדס

על השיטה הראשונה אני ממש לא ממליץ, מאחר ובישראל משלמים עליה כ10 סנט להתקנה - לא שווה כלל וכלל את הטרחה.
על השיטה השלישית גם לא אמליץ, כי שם אתם מפנים לתוכנית AdWords, ששם אנשים משלמים כסף בשביל להראות את הפרסומות שלהם בAdsense. כך שאם אין לכם חברים שמעוניינים לשלם מאות שקלים כדי לפרסם את האתר שלהם (ואין לכם), אין לכם מה לנסות את זה בכלל.

לכן, אתמקד על המוצר השני: אדסנס.
ביכולתכם להפנות חברים שלכם לאדסנס, ובכך להפיץ את השיטה להרווחת כסף באינטרנט בקלות יחסית.

מה זה נותן לכם? ובכן, ברגע שאדם שהפנתם מרוויח את ה5$ הראשונים שלו, אתם מרוויחים אוטומטית 5$, בלי שום קשר אליו! אם חברכם גם יגיע ל100$ תוך 180 יום, תקבלו תגמול גדול יותר. ואם הוא יגיע ל250$ ב180 הימים הראשונים שלו, צפו לתגמול של כמה מאות שקלים נוספים בארנק.

ישנו גם דיל ממש מגניב, אם אתם מצליחים להפנות כ25 אנשים, שכל אחד מהם מרוויח בעצמו 100$, אתם מרוויחים בונוס ע-נ-ק-י של 2,000$$!
חח, רק חבל שזה כמעט ולא אפשרי ><"

ובכן, כן, אם לא הבנתם עד עכשיו, מטרתי בכתיבת מדריך זה היא להפנותכם לגוגל אדסנס, אך כדי שלא תחשבו שאני מניאק או משהו, איני מכריח אתכם להרשם דרכי.
אבל אם אתם רוצים להודות לי על זה שגיליתי לכם את AdSense, ועל שכתבתי את המדריך הארוך הזה בשבילכם, לא יזיק לכם להרשם תחתי. אתם לא תרוויחו פחות כסף!

ובכן, ההרשמה: http://israblog.110mb.com/AdSense
אל תאכזבו, תרשמו תחתיי. >:

את הכסף אנו מקבלים בצ'ק הביתה בכל 100$, כך שעליכם לציין פרטים ~נכונים~ של איזור מגורינו ואת כל פרטינו בהרשמה.
כשתגיעו ל50$ ישלך לביתכם מכתב צבעוני וחביב של גוגל, אשר מכיל בתוכו קוד (PIN), שיהיה עליכם להכניס במערכת גוגל אדסנס, וזאת על מנת לאמת את כתובת הדואר שלכם. אנחנו לא רוצים שהכסף ישלח לשכן שלנו, נכון? P:

לאחר ההרשמה גוגל יבדוק את אתרכם, ואם הוא ימצא מתאים לגוגל אדסנס, תוך יומיים-שלושה תקבלו אימייל ובו הודעה שאתרכם אושר ואתם יכולים להתחיל להרוויח. $$
שימו לב שרק אתרים בקידוד UTF-8 יתקבלו לגוגל אדסנס, אם הקידוד שלכם שונה אנא שנו אותו לUTF-8.

לעוד שאלות נוספות על פרטים טכנים (כמו: איך משנים את כתובת הדואר שלי? איך מעכבים תשלום? כמה זמן לוקח מרגע שאני מרוויח את ה100$ שלי עד שהצ'ק אצלי בבית?) ניתן לעיין באתר הבא: http://adsense.signup.co.il

אין לכם אתר ? פתחו פה בחינם :

קרדיט ^Pb^ מפורום אנימה .

הוכחות שמצאתי :
http://www.110mb.com/forum/i-have-finally-made-100000-via-adsense-proof-attached-t35098.0.html
http://www.adsensetreasure.info/adsenseproof.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה